Άλγεβρα Α ΛΥΚΕΙΟΥ Εβδομάδα 4η-1: Παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων.

Μαθήματα και υποστηρικτικό υλικό.


Άλγεβρα Α ΛΥΚΕΙΟΥ Εβδομάδα 4η-1

Γνωστικό αντικείμενο:


Παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων.


Διδακτικοί στόχοι - Μέθοδοι:


Αναφορά και υπενθύμιση στις γνωστές μας μεθόδους παραγοντοποίησης από την Γ Γυμνασίου.

 Μέθοδοι:

Όταν μας δοθεί μια αλγεβρική παράσταση και για κάποιο λόγο πρέπει να την μετατρέψουμε σε γινόμενο.
Ελέγχουμε αν μπορούμε να εφαρμόσουμε
1) Την μέθοδο του Κοινού Παράγοντα.
2) Την μέθοδο της Ομαδοποίησης .
3) Αν γίνεται χρήση των ταυτοτήτων.
4) Εξετάζουμε μήπως η παράσταση που έχουμε είναι τριώνυμο.


Μάθημα1: Παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων.




Μάθημα2: Παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων επανάληψη από τα μαθήματα της Γ Γυμνασίου.



Εξάσκηση - εμπέδωση:


Οι μαθητές πρέπει να
1. Να διαβάσουν τη θεωρία και να λύσουν τα παραδείγματα και τις λυμένες ασκήσεις.


2. Αν έχουν περισσότερες δυνατότητες να λύσουν τις προτεινόμενες ασκήσεις.

1)   ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ 1


Να διαβάσετε αναλυτικά τις μεθόδους παραγοντοποίησης με παραδείγματα.

2)   ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ 2


Να λύσετε τις ασκήσεις της σελίδας 8.

3)  ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΟΠΟΙΗΣΗ


Να λύσετε τις ασκήσεις της β ομάδος από το σχολικό βιβλίο.


Αυτή η προσπάθεια είναι μία ευγενής προσφορά στους μαθητές.
Με εκτίμηση


Νίκος Βίτκος:

e-mail:  nikosvitkos@gmail.com

Απόφοιτος Μαθηματικού τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Πρώην: Διευθυντής, ιδιοκτήτης φροντιστηρίου και διδάσκων.
Καθηγητής σε Λύκεια, ΕΠΑΛ και Γυμνάσια.
Βαθμολογητής πανελλήνιων εξετάσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του με κόσμιο τρόπο. Διατηρούμε όμως την υποχρέωση να μην δημοσιεύουμε καταχρηστικά σχόλια.