Μαθήματα και υποστηρικτικό υλικό.
Άλγεβρα Γ Γυμνασίου Εβδομάδα 4η
Γνωστικό αντικείμενο:
Μονώνυμα – Πράξεις με μονώνυμα.
Διδακτικοί στόχοι:
Μετά το τέλος της διδακτικής διαδικασίας οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
1) Να βρίσκουν την αριθμητική τιμή μιας αλγεβρικής παράστασης.
2) Να διακρίνουν ποιες αλγεβρικές παραστάσεις είναι μονώνυμα, ποιος ο συντελεστής ,ποιο το κύριο μέρος τους και ποιος ο βαθμός τους.
3) Να διακρίνουν ποια μονώνυμα είναι μεταξύ τους όμοια, ποια ίσα και ποια αντίθετα. Ποια είναι σταθερά μονώνυμα και το μηδενικό μονώνυμο καθώς και το βαθμό των προηγουμένων.
Μάθημα: Μονώνυμα – Πράξεις με μονώνυμα.
Εξάσκηση - εμπέδωση:
Οι μαθητές πρέπει να
1. Να διαβάσουν τη θεωρία και να λύσουν τα παραδείγματα και τις λυμένες ασκήσεις.
2. Αν έχουν περισσότερες δυνατότητες να λύσουν τις προτεινόμενες ασκήσεις και να κάνουν ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
1) Μονώνυμα (1)
Να διαβάσετε την θεωρία με την μορφή ερώτησης - απάντησης, να διαβάσετε τα παραδείγματα, να απαντήσετε στις ερωτήσεις κατανόησης και να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες.
1) Μονώνυμα (1)
Να διαβάσετε την θεωρία με την μορφή ερώτησης - απάντησης, να διαβάσετε τα παραδείγματα, να απαντήσετε στις ερωτήσεις κατανόησης και να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες.
2) Μονώνυμα (2)
Να μελετήσετε την ενότητα των μονωνύμων διαβάζοντας τις παρατηρήσεις, λυμένες ασκήσεις, ερωτήσεις κατανόησης και κάνοντας εξάσκηση με τις άλυτες ασκήσεις.
3) Σχολικό βιβλίο Mονώνυμα.
Να διαβάσετε από την παράγραφο 1.2 του σχολικού βιβλίου τις αλγεβρικές παραστάσεις - Μονώνυμα
Αυτή η προσπάθεια είναι μία ευγενής προσφορά στους μαθητές.
Με εκτίμηση
Νίκος Βίτκος:
e-mail: nikosvitkos@gmail.com
Απόφοιτος Μαθηματικού τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Πρώην: Διευθυντής, ιδιοκτήτης φροντιστηρίου και διδάσκων.
Καθηγητής σε Λύκεια, ΕΠΑΛ και Γυμνάσια.
Βαθμολογητής πανελλήνιων εξετάσεων.
Βαθμολογητής πανελλήνιων εξετάσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του με κόσμιο τρόπο. Διατηρούμε όμως την υποχρέωση να μην δημοσιεύουμε καταχρηστικά σχόλια.