Μαθήματα και υποστηρικτικό υλικό.
Άλγεβρα Γ Γυμνασίου Εβδομάδα 6η
Γνωστικό αντικείμενο:
Πολυώνυμα - Πολλαπλασιασμός πολυωνύμων.
Διδακτικοί στόχοι:
Οι μαθητές:
Με αφορμή τις αντίστοιχες πράξεις μεταξύ αριθμών «ανακαλύπτουν» τον τρόπο με τον οποίο γίνεται ο πολλαπλασιασμός μονωνύμου με πολυώνυμο ή πολυωνύμου με πολυώνυμο.
Δίνεται έτσι η δυνατότητα να διαπιστώσουν για μια ακόμα φορά τις ομοιότητες μεταξύ αριθμητικού και αλγεβρικού λογισμού.
Με αφορμή τις αντίστοιχες πράξεις μεταξύ αριθμών «ανακαλύπτουν» τον τρόπο με τον οποίο γίνεται ο πολλαπλασιασμός μονωνύμου με πολυώνυμο ή πολυωνύμου με πολυώνυμο.
Δίνεται έτσι η δυνατότητα να διαπιστώσουν για μια ακόμα φορά τις ομοιότητες μεταξύ αριθμητικού και αλγεβρικού λογισμού.
Μάθημα: Πολυώνυμα - Πολλαπλασιασμός πολυωνύμων και παραδείγματα.
Εξάσκηση - εμπέδωση:
Οι μαθητές πρέπει να
1. Να διαβάσουν τη θεωρία και να λύσουν τα παραδείγματα και τις λυμένες ασκήσεις.
2. Αν έχουν περισσότερες δυνατότητες να λύσουν τις προτεινόμενες ασκήσεις και να κάνουν ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
1. Να διαβάσουν τη θεωρία και να λύσουν τα παραδείγματα και τις λυμένες ασκήσεις.
2. Αν έχουν περισσότερες δυνατότητες να λύσουν τις προτεινόμενες ασκήσεις και να κάνουν ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
1) Πολυώνυμα, πολλαπλασιασμός πολυωνύμων 1.
Να διαβάσετε την θεωρία με την μορφή ερώτησης - απάντησης, να διαβάσετε τα παραδείγματα, να απαντήσετε στις ερωτήσεις κατανόησης να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες και να λύσετε ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
1) Πολυώνυμα, πολλαπλασιασμός πολυωνύμων 1.
Να διαβάσετε την θεωρία με την μορφή ερώτησης - απάντησης, να διαβάσετε τα παραδείγματα, να απαντήσετε στις ερωτήσεις κατανόησης να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες και να λύσετε ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
2) Πολυώνυμα, πολλαπλασιασμός πολυωνύμων 2.
Να μελετήσετε την ενότητα του πολλαπλασιασμού των πολυωνύμων διαβάζοντας τις παρατηρήσεις, λυμένες ασκήσεις, ερωτήσεις κατανόησης και κάνοντας εξάσκηση με τις άλυτες ασκήσεις.
Να μελετήσετε την ενότητα του πολλαπλασιασμού των πολυωνύμων διαβάζοντας τις παρατηρήσεις, λυμένες ασκήσεις, ερωτήσεις κατανόησης και κάνοντας εξάσκηση με τις άλυτες ασκήσεις.
Να διαβάσετε την παράγραφο 1.4 του σχολικού βιβλίου τα παραδείγματα τις ερωτήσεις κατανόησης και να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες.
Αυτή η προσπάθεια είναι μία ευγενής προσφορά στους μαθητές.
Με εκτίμηση
Νίκος Βίτκος:
e-mail: nikosvitkos@gmail.com
Απόφοιτος Μαθηματικού τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Πρώην: Διευθυντής, ιδιοκτήτης φροντιστηρίου και διδάσκων.
Καθηγητής σε Λύκεια, ΕΠΑΛ και Γυμνάσια.
Βαθμολογητής πανελλήνιων εξετάσεων.
Βαθμολογητής πανελλήνιων εξετάσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του με κόσμιο τρόπο. Διατηρούμε όμως την υποχρέωση να μην δημοσιεύουμε καταχρηστικά σχόλια.