Άλγεβρα Γ Γυμνασίου Εβδομάδα 9-10η: Παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων.

Μαθήματα και υποστηρικτικό υλικό.


Άλγεβρα Γ Γυμνασίου Εβδομάδα 9-10η

Γνωστικό αντικείμενο:


Παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων.

Διδακτικοί στόχοι: 

Οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να μετατρέπουν αλγεβρικές παραστάσεις σε γινόμενο πρώτων παραγόντων, όταν στην παράσταση υπάρχει:

α. Κοινός παράγοντας σε όλους τους όρους ή σε ομάδες όρων.

β. Διαφορά τετραγώνων.

γ. Ανάπτυγμα τετραγώνου.

δ. Τριώνυμο της μορφής χ2+(α + β)χ + αβ



Μάθημα:  Παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων.





Εξάσκηση - εμπέδωση:


Οι μαθητές πρέπει να
1. Να διαβάσουν τη θεωρία και να λύσουν τα παραδείγματα και τις λυμένες ασκήσεις.


2. Αν έχουν περισσότερες δυνατότητες να λύσουν τις προτεινόμενες ασκήσεις και να κάνουν ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.


1)   Παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων 1. 

Να διαβάσετε την θεωρία με την μορφή ερώτησης - απάντησης, να διαβάσετε τα παραδείγματα, να απαντήσετε στις ερωτήσεις κατανόησης να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες και να λύσετε ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.

2)  Παραγοντοποίηση αλγεβρικών παραστάσεων 2.


Να μελετήσετε την ενότητα της παραγοντοποίησης αλγεβρικών παραστάσεων διαβάζοντας τις παρατηρήσεις, λυμένες ασκήσεις, ερωτήσεις κατανόησης και κάνοντας εξάσκηση με τις άλυτες ασκήσεις.

Να διαβάσετε την παράγραφο 1.6 του σχολικού βιβλίου τα παραδείγματα τις ερωτήσεις κατανόησης και να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες.


Αυτή η προσπάθεια είναι μία ευγενής προσφορά στους μαθητές.

Με εκτίμηση


Νίκος Βίτκος:

e-mail:  nikosvitkos@gmail.com

Απόφοιτος Μαθηματικού τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Πρώην: Διευθυντής, ιδιοκτήτης φροντιστηρίου και διδάσκων.
Καθηγητής σε Λύκεια, ΕΠΑΛ και Γυμνάσια.
Βαθμολογητής πανελλήνιων εξετάσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του με κόσμιο τρόπο. Διατηρούμε όμως την υποχρέωση να μην δημοσιεύουμε καταχρηστικά σχόλια.