Μαθήματα και υποστηρικτικό υλικό.
Άλγεβρα Γ Γυμνασίου:
Γνωστικό αντικείμενο:
Ανισότητες – Ανισώσεις με έναν άγνωστο.
Διδακτικοί στόχοι:
Οι μαθητές πρέπει:
• Να θυμηθούν πώς ορίζεται η διάταξη μεταξύ πραγματικών αριθμών.
• Να μάθουν να αποδεικνύουν και να χρησιμοποιούν τις ιδιότητες της διάταξης.
• Να χρησιμοποιούν τις ιδιότητες της διάταξης στην επίλυση ανισώσεων πρώτου βαθμού μ’ έναν άγνωστο.
• Να θυμηθούν πώς ορίζεται η διάταξη μεταξύ πραγματικών αριθμών.
• Να μάθουν να αποδεικνύουν και να χρησιμοποιούν τις ιδιότητες της διάταξης.
• Να χρησιμοποιούν τις ιδιότητες της διάταξης στην επίλυση ανισώσεων πρώτου βαθμού μ’ έναν άγνωστο.
Μάθημα: Ανισότητες – Ανισώσεις με έναν άγνωστο.
Εξάσκηση - εμπέδωση:
Οι μαθητές πρέπει να
1. Να διαβάσουν τη θεωρία και να λύσουν τα παραδείγματα και τις λυμένες ασκήσεις.
2. Αν έχουν περισσότερες δυνατότητες να λύσουν τις προτεινόμενες ασκήσεις και να κάνουν ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
1. Να διαβάσουν τη θεωρία και να λύσουν τα παραδείγματα και τις λυμένες ασκήσεις.
2. Αν έχουν περισσότερες δυνατότητες να λύσουν τις προτεινόμενες ασκήσεις και να κάνουν ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
1)Ανισότητες – Ανισώσεις με έναν άγνωστο1.
Να διαβάσετε την θεωρία με την μορφή ερώτησης - απάντησης, να διαβάσετε τα παραδείγματα, να απαντήσετε στις ερωτήσεις κατανόησης να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες.
και να λύσετε ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
Να διαβάσετε την θεωρία με την μορφή ερώτησης - απάντησης, να διαβάσετε τα παραδείγματα, να απαντήσετε στις ερωτήσεις κατανόησης να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες.
και να λύσετε ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
και να λύσετε ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
2) Ανισότητες – Ανισώσεις με έναν άγνωστο 2.
Να μελετήσετε την ενότητα των ανισοτήτων και την επίλυση των ανισώσεων με έναν άγνωστο.
διαβάζοντας τις παρατηρήσεις, λυμένες ασκήσεις, ερωτήσεις κατανόησης και κάνοντας εξάσκηση με τις άλυτες ασκήσεις.
Να μελετήσετε την ενότητα των ανισοτήτων και την επίλυση των ανισώσεων με έναν άγνωστο.
διαβάζοντας τις παρατηρήσεις, λυμένες ασκήσεις, ερωτήσεις κατανόησης και κάνοντας εξάσκηση με τις άλυτες ασκήσεις.
διαβάζοντας τις παρατηρήσεις, λυμένες ασκήσεις, ερωτήσεις κατανόησης και κάνοντας εξάσκηση με τις άλυτες ασκήσεις.
3) Σχολικό βιβλίο: Ανισότητες – Ανισώσεις με έναν άγνωστο.
Να διαβάσετε την παράγραφο 2.5 Α,Β,Γ του σχολικού βιβλίου τα παραδείγματα τις ερωτήσεις κατανόησης και να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες.
Αυτή η προσπάθεια είναι μία ευγενής προσφορά στους μαθητές.
Με εκτίμηση
Νίκος Βίτκος:
e-mail: nikosvitkos@gmail.com
Απόφοιτος Μαθηματικού τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Πρώην: Διευθυντής, ιδιοκτήτης φροντιστηρίου και διδάσκων.
Καθηγητής σε Λύκεια, ΕΠΑΛ και Γυμνάσια.
Βαθμολογητής πανελλήνιων εξετάσεων.
Βαθμολογητής πανελλήνιων εξετάσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του με κόσμιο τρόπο. Διατηρούμε όμως την υποχρέωση να μην δημοσιεύουμε καταχρηστικά σχόλια.