Μαθήματα και υποστηρικτικό υλικό.
Άλγεβρα Γ Γυμνασίου Εβδομάδα 12η:
Γνωστικό αντικείμενο:
Ρητές αλγεβρικές παραστάσεις.
Διδακτικοί στόχοι:
Να μάθουν οι μαθητές:
• Ποια παράσταση λέγεται ρητή και πότε αυτή ορίζεται.
• Να απλοποιούν ρητές αλγεβρικές παραστάσεις.
• Ποια παράσταση λέγεται ρητή και πότε αυτή ορίζεται.
• Να απλοποιούν ρητές αλγεβρικές παραστάσεις.
Μάθημα: Ρητές αλγεβρικές παραστάσεις.
Εξάσκηση - εμπέδωση:
Οι μαθητές πρέπει να
1. Να διαβάσουν τη θεωρία και να λύσουν τα παραδείγματα και τις λυμένες ασκήσεις.
2. Αν έχουν περισσότερες δυνατότητες να λύσουν τις προτεινόμενες ασκήσεις και να κάνουν ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
1. Να διαβάσουν τη θεωρία και να λύσουν τα παραδείγματα και τις λυμένες ασκήσεις.
2. Αν έχουν περισσότερες δυνατότητες να λύσουν τις προτεινόμενες ασκήσεις και να κάνουν ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
1) Ρητές αλγεβρικές παραστάσεις.
Να διαβάσετε την θεωρία με την μορφή ερώτησης - απάντησης, να διαβάσετε τα παραδείγματα, να απαντήσετε στις ερωτήσεις κατανόησης να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες.
και να λύσετε ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
Να διαβάσετε την θεωρία με την μορφή ερώτησης - απάντησης, να διαβάσετε τα παραδείγματα, να απαντήσετε στις ερωτήσεις κατανόησης να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες.
και να λύσετε ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
και να λύσετε ως τεστ το κριτήριο αξιολόγησης.
2) Ρητές αλγεβρικές παραστάσεις.
Να μελετήσετε την ενότητα των ρητών αλγεβρικών παραστάσεων διαβάζοντας τις παρατηρήσεις, λυμένες ασκήσεις, ερωτήσεις κατανόησης και κάνοντας εξάσκηση με τις άλυτες ασκήσεις.
Να μελετήσετε την ενότητα των ρητών αλγεβρικών παραστάσεων διαβάζοντας τις παρατηρήσεις, λυμένες ασκήσεις, ερωτήσεις κατανόησης και κάνοντας εξάσκηση με τις άλυτες ασκήσεις.
3) Σχολικό βιβλίο: Ρητές αλγεβρικές παραστάσεις.
Να διαβάσετε την παράγραφο 1.9 του σχολικού βιβλίου τα παραδείγματα τις ερωτήσεις κατανόησης και να λύσετε ασκήσεις από τις προτεινόμενες.
Αυτή η προσπάθεια είναι μία ευγενής προσφορά στους μαθητές.
Με εκτίμηση
Νίκος Βίτκος:
e-mail: nikosvitkos@gmail.com
Απόφοιτος Μαθηματικού τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Πρώην: Διευθυντής, ιδιοκτήτης φροντιστηρίου και διδάσκων.
Καθηγητής σε Λύκεια, ΕΠΑΛ και Γυμνάσια.
Βαθμολογητής πανελλήνιων εξετάσεων.
Βαθμολογητής πανελλήνιων εξετάσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του με κόσμιο τρόπο. Διατηρούμε όμως την υποχρέωση να μην δημοσιεύουμε καταχρηστικά σχόλια.